Már jó pár éve voltam tanúja ennek az esetnek, szóval nem városi legenda, (nem úgy hallottam valakitől, aki hallotta mástól...) és szerintem megéri a rövidke postot, mert tanulság van benne bőven. A globalizációról, világgazdaságról és az ember viszonyáról ezekhez. Nem is akarok én itt elemezgeti jöjjön maga a történet aztán mindenki kezdjen vele azt amit akar.

Egyik szupermarketben vásároltam és pont a zöldség-gyümölcs részleg választékát mustráltam, amikor mellém érkezett egy nagyjából hatvanas házaspár. Alapvetően nem szokásom mások beszélgetéseit kihallgatni, de közvetlen mellém álltak és férfi nagy hanggal magyarázott az asszonynak, szóval nem lehetett őket kizárni a privát szférámból. Fokhagymát kerestek, amiből éppen nagy választék volt (az előrecsomagolt fajtából). Az ember felkapja az egyik csomagot és tudatos vásárlóként elolvassa a raja fityegő cetlit. Ekkor megvetően felhorkant és visszadobja a ládába "Eh holland...!" felkiáltással. Ekkor a mellette lévő ládába nyúlt és kivesz egy másik csomagot. Elolvassa a címkét ismét és most már dühösen vágja vissza a csomagot a dobozába úgy hogy szinte fröccsen "Eh kínai!!!". Ezután a szeme sarkából meglát egy másik dobozt, benne szintén előrecsomagolt fokhagymák nemzeti színű szalaggal átkötve. Szeme felcsillan kikap egyet "Ah...", majd megnézi az árcédulát és szomorúan és (először ismertségünk óta) halkan vissza ejti a dobozba "Eh drága....."

A bejegyzés trackback címe:

https://legoptimalisabb.blog.hu/api/trackback/id/tr612280869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása